I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.biokominek.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.biokominek.com.pl jest prowadzony przez firmę:

Biokominek Design
26-600 Radom

 

3. Adres do korespondencji:

26-600 Radom


4. Zakup w sklepie internetowym www.biokominek.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II.Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Biokominek zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma Biokominek zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.biokominek.com.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma Biokominek wystawia paragon na zakupiony towar.


13. Personel sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu weryfikacji zamówienia, poinformuje o aktualnej dostępności produktów i ustali termin dostawy. W przypadku całkowitego lub częściowego braku towaru, w naszym sklepie jesli klient zgłosi taką chęć możemy zrealizować zamówienie częściowo lub je anulować.

14. O otrzymaniu przez sklep płatności i wysyłce zamówienia klient będzie informowany drogą mailową.

15. Płatność za zamówiony asortyment powinna zostać dokonana na nr konta przesyłany do Państwa w mailu potwierdzającym zamówienie.

16. Wysyłka zamówienie następuje w ciągu 48 h od momentu zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. W sytuacjach wyjątkowych czas ten może zostać wydłużony. Komunikat o takiej zmianie będzie pojawiał się na pierwszej stronie sklepu.

17. Dostawy na paletach realizujemy w godzinach od 8 do 16 w dni robocze.

18. Dostawa na konkretną wskazaną godzinę to dodatkowa opłata w wysokości 50 zł netto

19. Ewentualne wniesienie towaru na palecie to dodatkowa opłata w wysokości 40 zł netto

 

II.Procedura dotycząca zwrotów i reklamacji:

16. Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru w ciagu 14 dni od daty jego dostarczenia bez podawania przyczyny. W takim przypadku klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Zwracany towar musi być pełnowartościowy w nienaruszonym stanie. Podstawą zwrotu jest dokument zakupu, który klient otrzymał wraz z przesyłką.

17. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej klient powinien poinformować nas o tym fakcie mailowo: biuro@biokominek.com.pl . Ustalimy razem termin odbioru towaru od klienta lub sposób dostarczenia go do nas.  Prosimy nie odsyłać paczek bez wcześniejszego kontaku z firmą Biokominek. 

18. Wszelkie zwroty środków pieniężnych są realizowane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu na magazyn i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. O pozytywnym rozpatrzeniu reklamcji zostaną Państwo poinformowani drogą mailową.

19. Każda sztuka wysyłanego przez nas towaru jest dokładnie sprawdzana przed wysyłką dzięki czemu mają Państwo 100% pewności, że towar, który otrzymają jest pełnowartościowy.

20. Jeśli stwierdzą Państwo w momencie dostarczania paczki przez kuriera jej uszkodzenie (mocne wgniecenia, dziury w kartonie lub widoczne elementy donicy) PROSZĘ ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA PACZKI BEZ PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO PRZY KURIERZE!!!. Protokół reklamacyjny jest podstawą do reklamacji w przypadku uszkodzenia donicy podczas transportu. Bez tego dokumentu stracą Państwo możliwość jakiejkolwiek reklamacji i odzyskania pieniędzy dlatego proszę zwrócić na ten element szczególną uwagę. Najlepiej jeśli rozpakują Państwo towar przy kurierze i sprawdzą czy nie jest uszkodzony. Jeśli kurier nie może zaczekać proszę poprosić go o nr tel. i poinformować, że jeśli donica będzie uszkodzona będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu.

21. Jeśli w ciągu 14 dni od daty dokonania zamówienia na nasze konto nie wpłynie zapłata za to zamówienie zostaje ono automatycznie anulowane.

22. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas formularza reklamacyjnego.